Serviciile electronice publice ale portalului sunt accesibile doar utilizatorilor înregistrați. Utilizatorii portalului trebuie să se înregistreza numai în cadrul portalului care aparține de comuna lor. Vă rugăm ca înainte de a vă înregistra, convingeți-vă despre faptul că vă aflați pe portalul comunei de care aparțineți.
Ghid de înregistrare
Toate câmpurile de pe formularul de înregistrare sunt obligatorii: nume, CNP, seria și numărul cărții de identitate, număr de telefon, adresă email, parolă, adresă domiciliu. Vă rugăm să atașați scanat copia după cartea de identitate. În cazul în care doriți să folosiți adresa de email ca nume de utilizator pentru autentificare pe portal, vă rugăm să bifați căsuța " Folosește adresa de e-mail ca nume utilizator".
Dând click pe butonul „Înregistrare” sistemul prelucrează automat datele introduse, și trimite un mesaj de confirmare pe adresa Dvs. de email. După ce ați primit emailul de confirmare referitoare la aprobarea înregistrării, vă puteți autentifica cu numele de utilizator și parola aleasă dând click pe butonul „Autentificare” din partea de sus a paginii, accesând astfel serviciile electronice ale portalului.