Documente online

Cu ajutorul acestui modul, puteți accelera activitățile administrative cu consiliul local. Din tabelul de mai jos puteți descărca formularele tipizate de care aveți nevoie pentru solicitarea Dvs. După descărcare imprimați formularul, îl completați, îl scanați si folosind funcția de transmitere online, accesibil prin link-ul de mai jos “Înregistrare solicitare“, îl puteți înregistra și transmite către primăria locală pentru soluționare, ajungând la funcționarul potrivit din cadrul acesteia. După soluționarea cererii Dvs. veți fi anunțat prin email despre acest lucru, după care vă rugăm să vă prezentați personal la sediul primăriei pentru a ridica documentul rezultat din soluționarea cererii Dvs..

În tabelul de mai jos sunt accesibile formularele tipizate care servesc ca bază pentru cererile care pot fi inițializate online. Doar utilizatorii înregistrați au acces la vizualizarea și descărcarea tuturor formularelor tipizate din cadrul acestui tabel, utilizatorii neînregistrați având acces doar la un număr limitat, public de tipuri de documente.

Dacă nu v-ați înregistrat încă pe portal, vă rugăm să dați click AICI.

Starea de soluționare a cererilor înregistrate online pot fi urmărite ulterior în cadrul portalului, de către utilizatorii înregistrați.

Selectați formularul necesar solicitării Dvs., completați-l și înregistrați-l online pentru soluționare în cadrul primăriei, cu ajutorul link-ului de mai jos!

Care este procesul de soluționare a cererilor online?
Pasul 1:

Descărcați din tabel formularul tipizat necesar cererii Dvs.

Pasul 2:

Printați formularul descărcat cu ajutorul unei imprimante, după care să-l completați cu informațiile necesare. Cu ajutorul link-ului aflat în coloana a treia a tabelei puteți citi un ghid detaliat de completare a formularului selectat. Vă rugăm să respectați indicațiile aflate în ghidul de completare.

Pasul 3:

După completarea cu succes a formularului vă rugăm să-l scanați în format electronic (.pdf, .jpg, .tif, .doc)

Pasul 4:

Înregistrați cererea Dvs. cu ajutorul linkului “Înregistarare solicitare” aflat deasupra tabelei. Pe formuarul online vă rugăm să completați informațiile necesare, respectiv să atașați cererea Dvs. aflată în format electronic. După înregistrarea cu succes a cererii aceasta va ajunge la funcționarul potrivit din cadrul primăriei pentru soluționare.

Pasul 5:

În cazul în care cererea Dvs. este soluționată, vă vom notifica prin email despre acest fapt. Veți primi o notificare prin email și în cazul în care cererea Dvs. este cumva refuzată.

Pasul 6:

În cazul în care solicitarea este soluționată vă rugăm să vă deplasați personal la sediul primăriei pentru a ridica documentul rezultat ca urmare a soluționării cererii Dvs.